zaterdag 17 augustus 2013

DA framboos gezichtsmasker

Ik ben dol op maskers, het liefst met een lekkere geur. Toen kreeg ik deze voor mijn verjaardag. Ik heb hem al eerder geprobeerd maar nu dacht ik laat ik er een over schrijven. 


Ik vind de verpakking super schattig. Het feit dat het in een tube zit vind ik hartstikke handig. Zo kan je precies genoeg nemen je kan het meerdere keren gebruiken. In deze tube zit 100 ml, daar kan je denk ik wel vaak een masker uit halen.

Op de voorkant staat dat het voor alle huidtypen is. Handig! Ik vind het moeilijk om te bepalen wat mijn huidtype is. Soms is het vet, soms hartstikke droog. Dus dan is een masker voor alle huidtypen heel handig. Op de achterkant belooft het om de huid van onzuiverheden te reinigen, en dat na het gebruiken de huid zacht en ontspannen aanvoelt. Met het eerste ben ik het niet eens, het reinigt niet goed en werkt ook niet tegen puistjes, met het tweede ben ik het zeker eens. Het is heel relaxend en verzachtend. 

Dit masker is dus echt eentje die je gebruikt om lekker te ontspannen en je huid te verzorgen en niet zo zeer om puistjes te laten verdwijnen. Toch ben ik zeker enthousiast, hij is erg verzachtend en verfrissend en bovendien is de geur heerlijk!


Het is echt wel een aanrader voor een kleine prijs van €3.39 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten