zondag 11 augustus 2013

Mijn favoriete apps

Ik heb heel veel apps, waaronder vooral veel social media en spelletjes. Ik ben heel verslaafd aan het spelen van spelletjes. Hier volgen er een paar, en een paar hele fijne social media apps.


Als eerst mijn meest favoriete: WhatsApp. Voor de mensen die het niet kennen, dit is gratis sms'en als je wifi of data verbinding hebt. Ik gebruik hem de hele dag. 
Twitter is de app van Twitter.  Meer is er niet echt over te zeggen 


De app van Instagram. Hiermee kan je de foto's van vrienden zien en zelf ook foto's bewerken en plaatsen. Ik gebruik hem vaak alleen om foto's ermee te bewerken en daarna niet te plaatsen. 


Dit is Pou. Pou is een buitenaards wezentje die je moet opvoeden. Je moet hem eten geven, wassen, spelletjes met hem spelen en hem naar bed doen. Ik geef toe, het is een beetje kinderachtig maar, heel verslavend! 


De app van Facebook is heel fijn. Het is jammer dat er hele vervelende bug in zit: hij blijft op 'topverslagen' staan terwijl in voor 'meest recent' heb gekozen. Erg jammer, maar voor de rest is het wel een fijne app.

Bedankt voor het lezen, tot de volgende keer





Geen opmerkingen:

Een reactie posten