zondag 1 september 2013

Mijn favoriete producten van augustus 2013

Afgelopen maand heb ik niet veel producten gebruikt maar ik heb zeker wel favorieten. Ik heb budget gekozen omdat ik wil laten zien wat fijne en budgetproof producten zijn.


        
Als eerste heb ik gekozen voor het DA frambozen gezichtsmasker. Hij maakt mijn huid heel zacht en dat is fijn. Klik hier voor een uitgebreide review.

Dan heb ik deze KIKO pH lip balsem. Deze maakt mijn lippen heel zacht en verzorgt ze goed. Hij geeft ook een zacht roze tintje, en ruikt heerlijk. Dit is nummer 100. KIKO is jammer genoeg niet in Nederland te koop zover ik weet.
En de laatste al Catrice Camouflage Cream in de kleur 020 Light Beige. Dit is een hele fijne concealer, die goed dekt en lang blijft zitten. Dit is niet helemaal mijn kleur maar de andere twee 010 Ivory en 030 Rosy Beige pasten nog minder bij mijn huid. Dus nam ik deze, en ik ben heel tevreden. 

Dit waren mijn favorieten van deze maand. De favorieten van september komen volgende maand online.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten