donderdag 27 juni 2013

Favoriete nummers op dit moment

 
Hooi lieve lezers,
Ik hou van muziek. Als het kan zou ik het continu willen luisteren. Ik luister het op de fiets naar school, tijdens huiswerk, als ik aan het bloggen ben, in de auto en als ik niks te doen heb. Ik nummer die ik een hele tijd achter elkaar luister tot ik nieuw nummer leuk vind. Nu ben ik een grote fan van P!nk. Eigenlijk vind ik de hele cd 'Truth About Love' geweldig maar dit is een lijst met de favorieten. 


Mijn grote favoriet op dit moment is: run van P!nk. Ik ben gek op P!nk en dit vind ik gewoon een heel goed nummer van haar. Echt een te gek nummer!

Deze is ook heel leuk: Is this thing on? P!nk. 
Dit nummer is rustig maar ook weer niet en dat vind ik er leuk aan.

Dit is zo'n mooi nummer: the great escape van P!nk. De tekst is ook heel mooi.
Het is gewoon helemaal een mooi liedje. 

Nog zo'n mooie: Beam me up van P!nk. Als je de grote hits van pink heb gehoord zoals Rock Star, So What en Funhouse zou je niet denken dat ze zo'n rustig nummer zou maken (net als The Great Escape)

 Dit is een lekker nummer: Where Did The Beat Go? van P!nk. Deze heeft een hele lekkere beat. 

Dat waren mijn favoriete nummers van dit moment. Ik kan het hele album van P!nk Truth About Love heel vaak achter elkaar luisteren omdat het gewoon geweldige nummers zijn!
xx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten