donderdag 27 juni 2013

Kruidvat Tea Tree lijn

 Pas heb ik de Kruidvat Tea Tree lijn gekocht omdat ik op dat moment heel veel puistjes had. Nu ik deze producten al een week of twee aan het gebruiken ben is dat zichtbaar minder geworden. 

Wasgel-€1,99
 De wasgel is heel fijn en maakt mijn huid heel goed schoon. Hij werkt ook heel verzachtend, en tegen puistjes. Hij ruikt wel een beetje sterk naar tea tree, dat vind ik persoonlijk niet zo lekker.

Dag&nacht crème-€1,92
De dagcrème is heel verzorgen en verzachtend. 
Ook deze werkt goed tegen puistjes. Ook deze ruikt een beetje sterk naar tea tree.

 Reinigingsolie-€1,80
Over de reinigingsolie ben ik wat minder enthousiast. Hij maakt mijn huid best plakkerig. Dat is niet zo fijn. 
Voor de rest werkt hij wel goed tegen puisten en hij reinigt goed. Deze geeft wel wat minder geur af.

Behandelingsolie-€1,99
De behandelingsolie is fijn om aan te brengen maar je niet snel verschil. Hij zorgt ervoor dat het
puistje wat minder rood is en dat hij iets eerder weggaat maar voor de rest zie ik geen verschil.

De scrubcrème heb ik nog niet uitgeprobeerd dus ik kan er weinig over zeggen, maar ik verwacht dat het wel een goed resultaat geeft. 
De producten zijn aardig goede kwaliteit voor die prijs dus ik zal ze zeker opnieuw kopen.
xx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten